Thursday, June 27, 2013

Windows Activator


Atas permintaan seorang kawan saya kongsikan cara aktifkan windows ( windows Vista & Windows 7 Sahaja ). Pernahkah Mengalami situasi seperti gambar diatas?ini terjadi, mungkin disebabkan windows  yang digunakan memang palsu atau anda secara tidak sengaja terdelete data didalam system komputer/laptop.Pernah juga terjadi kes dimana windows yang diinstall di kedai sewaktu kita membeli notepad/laptop/komputer palsu kerana kedai tersebut lebih mementingkan keuntungan.Lebih malang lagi jika warranty dari kedai tersebut Hilang ataupun telah tamat.Jadi saya kongsi cara bagaimana mahu menjadikan window  yang kita gunakan genuine. Cara ini pernah saya gunakan dengan windows Vista dan window 7 ( home basic/starter,home premium, professional dan Ultimate )

download software ini dulu Download Sini

Password : juslyh


OK!!!! Apabila siap proses download buka windows loader terlebih dahulu

Keluar gambar seperti ini pastu klik dekat tempat yang saya tandakan.maaf gambar ini saya ambil sendiri dan disebabkan windows yang saya gunakan adalah windows 8 jadi aplikasi ini tidak menyokong window 8.pasal tu keluar 'unsupported operating system'. Lepas klik tunggu hingga siap pastu restart  notebook/laptop/komputer..Masih lagi keluar your windows is not genuine?kalau tulisan your windows is not genuine sudah tiada selepas restart komputer langkah ke-2 tidak payah dilakukan tetapi kalau masih ada buka pula wat remover. Cuma klik kat remove wat dan tunggu hingga siap,pastu restart.kalau wat remover sudah di lakukan bolehlah update windows anda  tanpa ragu-ragu




Kalau Butang download di atas tidak dapat download atau disebabkan server Error sila klik link di bawah untuk memuatturun Activator


**Nota**
Kadang-kadang aplikasi ini di kesan sebagai virus oleh sesetengah antivirus, Jangan risau ianya bukan dalam kategori mana-mana virus ataupun trojan.